آیا می توانم به نفروپاتی دیابتی سقوط به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم به نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه قرار می گیرند؟ پاسخ مثبت است، اگر آن را نمی توانید به خوبی کنترل کنید. نارسایی کلیه به معنی عملکرد کلیه خود را تا حدودی از دست داده است و یا کاملا آن را می توان به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. و نفروپاتی دیابتی است بسیار آسان برای القاء آن، در زیر برخی از دلایل، اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

1. در عصر rearly نفروپاتی دیابتی، هیچ علامت آشکاری وجود دارد. با توسعه این بیماری، دولت اسکلروز گلومرولی آشکار می شود، بیشتر و بیشتر اسکلروز گلومرولی است و در نهایت به نارسایی کلیه پیشرفت.

2. با توجه به قند خون بالا از بیمار نفروپاتی دیابتی، ناشی از غیر طبیعی بیوشیمیایی از گلومرول، افزایش نفوذپذیری عروق، نشت پروتئین پلاسما، که در شکل گیری اسکلروز گلومرولی است. برای این بخش از بیماران می توانند درمان مناسب می کنید به موقع، پس از آن آسان است برای آنها به نارسایی کلیه است.

3. نوروپاتی اتونوم باعث اختلال کارکرد مثانه، مثانه عصبی، uroschesis، که دانه خواهد شد تا پیشرفت این بیماری است. نوروپاتی اتونوم نیز می تواند باعث افت فشار خون وضعیتی، اغلب نوروپاتی محیطی را بدتر علائم اورمی. و هیپرکالمی یک بیماری شایع ناشی از رنین کم آلدوسترون کم، که باعث اسیدوز متابولیک در طول فرآیند از نارسایی مزمن کلیوی جدی تر است.

4. بلند مدت قند خون بالا فعالیت آنزیم مرتبط، که به مجتمع تشکیل آنزیم و پروتئین، رسوب در گلومرولی کمک ترویج و گلومرول به طور جدی آسیب دیده، در گذشته منجر به نارسایی کلیه است. با بدتر شدن عملکرد کلیه، قند بالا تابع ادرار زیاد اسمزی از دست داده است، اختلالات آب و دفع سدیم در ترکیب با قند خون بالا را به داخل مایع حرکت سلول به خارج، به طوری که بیش از حد حجم خون و سبب ادم ریوی.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی، شما باید با توجه بالا به بیماری شما را بپردازد. اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل کنید، که به نارسایی کلیه منجر شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم به نفروپاتی دیابتی سقوط به نارسایی کلیه





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، نارسایی کلیه، می تواند به نفروپاتی دیابتی سقوط به نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: